A sample text widget

2020/03/11 SIN CADENAS EN CADENA

Hurrengo martxoak 11an,  goizeko 12.30etan, Eskolako 1.3 erakusketa gelan, “Sin cadenas en cadena: espacio de diálogo” topaketa izando dugu. Bertan Zaida Muxí, Irungo Udal Arkitekta (Naiara Zabala), Gipuzkoako Elkargoako Arkitektak eta Eskolako Berdintasun Batzordekideak, “Arkitektura eta hiria, berdintasun espazioak” gaiaren inguruan hitzegiteko bilduko dira.

Eskolako ikaslego eta irakaslegoa ere gonbidatuak zaudete!

El próximo 11 de marzo,  a las 12.30h, en la sala de exposición 1.3, tendremos el encuentro “Sin cadenas en cadena: espacio de diálogo”. Se reunirán Zaida Muxí, la Arquitecta Municipal de Irun (Naiara Zabala), Arquitectas del Colegio de Gipuzkoa y las personas que integran la Comisión de Igualdad de la Escuela para dialogar entorno a “la arquitectura y la ciudad como espacios de igualdad”.

El profesorado y alumnado de la Escuela también está invitado a participar!

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu