A sample text widget

2020/12/14 NUA ARQUITECTURES

Abenduak 14ean, 15.00etan, Eskolako Paraninfoan, NUA ARQUITECTURES izango ditugu Eskolan. Hitzaldia Arkitektura Masterreko ofizio saioen parte da eta masterreko ikasleei bideratua da. Online jarraitu ahalko da.

NUA Arquitectures Tarragonako (Katalunia) estudio gazte bat da, Maria Rius, Arnau Tiñena eta Ferran Tiñenak 2013an sortua.

Nuaren lanak hainbat aipamen jaso ditu, hala nola 2015eko Alejandro de la Sota Saria, 2016ko Veneziako Nazioarteko Arkitektura Bienalean edo Milango Archmarathon 2016 Nazioarteko Kongresuan, eta Domus edo Tectonica bezalako aldizkarietan argitaratu da.

Maria, Arnau eta Ferranek arkitektura lana, hezkuntza eta ikerketa uztartzen dituzte. Gaur egun, Reuseko Arkitektura Eskolako (Ear) proiektu- eta hirigintza-irakasle dira, eta lurralde-eskalako, hiri-proiektuko eta etxebizitza kolektiboko dinamikak aztertzen dituzte doktoretza lanetan.

El 14 de diciembre, a las 15.00h, en el Paraninfo de la Escuela tendremos a NUA ARQUITECTURES. La conferencia forma parte de las sesiones “ofizioak” del Máster en Arquitectura y se dirigirá a su alumnado. La sesión se podrá seguir online.

NUA Arquitectures es un joven estudio de Tarragona (Cataluña) creado en 2013 por Maria Rius, Arnau Tiñena y Ferran Tiñena.

La obra de Nua ha recibido varias menciones como el Premio Alejandro de la Sota 2015, ha sido exhibida en exposiciones como la Bienal Internacional de Arquitectura de Venecia 2016 o el Congreso Internacional Archmarathon 2016 de Milán, y ha sido publicada en revistas como Domus o Tectónica.

María, Arnau y Ferran compaginan el trabajo de arquitectura, la educación y la investigación. Actualmente son profesores de proyectos y urbanismo de la Escuela de Arquitectura de Reus (Ear) y estudian dinámicas de escala territorial, proyecto urbano y vivienda colectiva en trabajos de doctorado.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu