Donostiako Arkitektura Goi Eskola Teknikoak (UPV/EHU) antolatzen eta babesten dituen kultura-jardueren berri ematen du blog honek.

Kontrakoa zehaztu ezean, jardueretarako sarrera librea eta doakoa da.

------------------------------

Este blog informa sobre las actividades culturales organizadas y asistidas por la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de San Sebastián (UPV/EHU).

De no especificarse lo contrario, las actividades son de entrada libre y gratuita.

------------------------------

Facebook ofiziala

Facebook oficial

2021/03/17_FRANCISCO LEIVA

Martxoak 17ean, 11.30etan, Eskolako Paraninfoan, Grupo Aranea-ko Francisco Leiva egongo da  Eskolan. Francisco-ren hitzaldia “Cómo dibujar una medusa? Aprendiendo a convivir con la incertidumbre” izenburua izango du. Hitzaldia Proiektuak VIII irakasgaiaren Auzo Produktiboak mintegiaren testuinguran antolatuta dago. Parte hartzen duten irakasleak Ibon Salaberria, Jon Muniategiandikoetxea, Iñigo García Odiaga eta Asier Acuriola dira.

El 17 de marzo, a las 12.30h, en el Paraninfo de la Escuela tendremos Francisco Leiva de Grupo Aranea. La conferencia de Francisco se titulará “Cómo dibujar una medusa? Aprendiendo a convivir con la incertidumbre” y está enmarcada en el Seminario de Barrios Productivos de la asignatura Proyectos VIII de 4º curso que imparten los profesores Ibon Salaberria, Jon Muniategiandikoetxea, Iñigo García Odiaga y Asier Acuriola.