Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Audición del trabajo “Beti gora” de Oier Iruretagoiena y coloquio

Audición del trabajo “Beti gora” de Oier Iruretagoiena y coloquio.
Jueves 13 de marzo, a las 12h. Facultad de Bellas Artes de la UPV, en el Laboratorio Sonido (En el edificio nuevo de audiovisuales, debajo del aula magna)

Oier Iruretagoiena (Errenteria, 1988). Vive y trabaja en Bilbao. Desarrolla su trabajo en diferentes medios como la escultura, el sonido y la instalación, así como en sus relaciones. Ha expuesto individualmente en la Casa de Cultura Egia de Donostia (2013) y el Centro Cultural Montehermoso de Vitoria-Gasteiz (2011). Ha participado en festivales y ciclos como LEM Festival (2005), L´ull cec y Ciclo HUM (2010) de Barcelona, Ertz Festival de Bera (2005) o Zarata Fest de Bilbao (2011). Desde 2011 es parte de la coordinación del Club Le Larraskito de Bilbao.

Organizado por el proyecto de investigación “Investigación sonora y espacio artístico”.

——————————-

Oier Iruretagoienaren “Beti gora” lanaren entzunaldia eta solasaldia.Martxoaren 13a, osteguna, 12etan. EHUko Arte Eder Fakultateako Soinu laborategia (Ikusentzunezkoetarako eraikin berrian, aula magnaren azpian)

Oier Iruretagoiena (Errenteria, 1988). Bilbon bizi da eta bertan lan egiten du. Eskultura, soinua eta instalazioa bezalako euskarri ezberdinetan garatzen du bere lana, eta baita hauen harremanetan ere. Bakarkako erakusketak egin ditu Donostiako Egia Kultur Etxean (2013) eta Gasteizko Montehermoso Kulturunean (2011). Bestalde, Bartzelonako LEM Festival (2005), Lùll cec eta Ciclo HUM (2010), Berako Ertz jaialdian (2005) eta Bilboko Zarata Festen (2011) parte hartu du. 2011tik Bilboko Club Le Larraskitoko koordinazioko partaide da.

“Soinu ikerketa eta espazio artistikoa” ikerketa proiektuak antolatua.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu