Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Facultad de BBAA en apoyo a los y las educadoras del Museo Guggenheim Bilbao

UPV/EHUko AEen Fakultatearen Ikastegiko Batzarra.
Guggenheim Bilbao Museoko hezitzaileen aldeko adierazpena

[castellano abajo]

Guggenheim Bilbao Museoak datorren ostiralean, hilaren 30an, 18 hezitzaile kaleratuko ditu. Hori dela eta, UPV/EHUko AEen Fakultatearen Ikastegiko Batzarrak, 2016ko irailaren 28ko bileran, langileen taldeari elkartasuna adieraztea erabaki du.

Arte eta kulturaren langileen artean handituz doan prekarietatea eta Bilbo bezalako hirian duen eragin kaltegarriaren aurrean, gure kezka larria aditzera eman nahi dugu. Sormen- eta kultura-eremuan, giza- eta ekonomia-baldintza duinetan, enplegua sustatzea ezinbestekoa dela uste dugu.

Fakultate honetatik, artistak, hezitzaileak, komisarioak, kudeatzaile kulturalak, eta abar prestatzeko zentro gisa, enpresei eta erakundeei eremua zaintzeko aldarrikatu nahi diegu, gure lurraldearen garapen sozial, kultural eta ekonomikorako estrategikoa baita.

Horregatik, Museoaren zuzendaritzari, erakunde arduraduneei eta kudeaketan diharduten enpresei jarrera aldatzeko eta urteetan zehar profesionaltasuna egiaztatu duten langileentzako lan-bandiltza duinak negoziatzeko eskaria luzatu nahi diegu.

Carta de la Junta de Centro de la Facultad de BBAA de la UPV/EHU en apoyo a los y las educadoras del Museo Guggenheim Bilbao

La Junta de Centro de La Facultad de Bellas Artes de la UPV/EHU en su sesión, del 28 de septiembre de 2016, ha decidido mostrar su apoyo al grupo de 18 de educadores y educadoras del Museo Guggenheim Bilbao ante su inminente despido el próximo viernes día 30 de septiembre.

Queremos manifestar nuestra preocupación ante la creciente precariedad laboral entre los y las trabajadoras del arte y la cultura con el perjuicio que ello supone para un campo tan importante en una ciudad como Bilbao. Nos parece imprescindible fomentar el empleo en el ámbito cultural y creativo; un empleo de calidad y en condiciones económicas y humanas dignas.

Desde esta Facultad, como centro de formación de artistas, comisarios/as, gestores/as culturales, educadores/as, etc. debemos reclamar a las empresas e instituciones que cuiden de un sector estratégico para el desarrollo social, cultural y económico de nuestro territorio.

Por ello, pedimos a la dirección del Museo, a las instituciones responsables del mismo y a las empresas implicadas en su gestión que reconsideren su posición y negocien unas condiciones laborales dignas para un personal que durante años ha demostrado su profesionalidad.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu