CONCURSO DE PINTURA MURAL MENDIBILE JAUREGIA / MENDIBILE JAUREGIA HORMA PINTURA LEHIAKETA

Lehiaketa hau irekita dago Euskal Herriko Unibertsitateko Arte Ederren Fakultatean, 2018/2019. ikasturtean, matrikulatuta dauden ikasleentzat, baita aipatutako fakultatean ikasketak amaitu dituztenentzat ere, oraindik ez badira hamar urte baino gehiago igaro ikasketak amaitu zituztenetik. (Aurreko baldintzak bete arren, azken deialdian irabazlea suertatutako egileak ezingo du aurtengo deialdian aurkeztu).

Martxoaren 8ra arte.

Oinarriak

Concurso para alumnado matriculado oficialmente en la Universidad del País Vasco, facultad de Bellas Artes en el curso 2018/2019. Así como aquellos estudiantes que hayan finalizado sus estudios en la citada Facultad y Universidad, en un plazo no superior a 10 años. (No podrán presentarse al presente concurso, a pesar de cumplir con los requisitos anteriores, quien haya ganado en la última convocatoria del presente concurso).

Hasta el 8 de marzo.