Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Convocatoria para la realización de una fotografía para el etiquetado de BODEGAS ITSASMENDI-ren etiketak diseinatzeko argazki bat egiteko deialdia

La presente convocatoria tiene por objeto la selección de una imagen fotográfica que se utilizará en el etiquetado de la añada 2020 de Bodegas Itsasmendi, así como en el material promocional de la bodega: catálogos, página web, redes… siempre haciendo mención a la autoría de la imagen.

Participantes:

·Se podrá presentar todo el alumnado de la Facultad de Bellas Artes matriculado en el curso 2020/2021 en estudios de grado, posgrado o doctorado.

Dotación:

·1200€ – IRPF para la imagen seleccionada. Además pasará a formar parte de la colección de fotografía contemporánea “Itsasmendi 7 bilduma”.

·30 botellas de 0,75ml de Bodegas Itsasmendi 7 2020 así como 6 botellas Magnum de la misma añada.

Fechas:

-Jornada de puertas abiertas en la Bodega Itsasmendi para conocer su historia y cualquier detalle sobre el concurso: 23 de junio, 12:30 y 18:00.

Coordenadas sobre la ubicación 78W6+G6 Guernica y Lumo.

Plazo de presentación de propuestas: 7 de julio.

Bases completas Itsasmendi cast

Deialdi honen xedea da argazki irudi bat hautatzea, Bodegas Itsasmendi-ren 2020ko urtaldiko etiketetan eta upategia sustatzeko materialean erabiliko dena: katalogoak, web orria, sareak, betiere irudiaren egilea aipatuta.

Parte hartzaileak:

Gradu, graduondoko edo doktoregoko ikasketetan 2020/2021 ikasturtean matrikulatutako Arte Ederren Fakultateko ikasle guztiak aurkeztu ahal izango dira.

Saria:

1200 €-PFEZ hautatutako irudirako. Gainera, “Itsasmendi 7 bilduma” argazki garaikideko bildumaren parte izango da.

Bodegas Itsasmendi 7 2020ko 0,75ml-ko 30 botila eta urtaldi bereko 6 Magnun botila.

Datak:

-Ate irekien jardunaldia Bodegas Itsasmendi-n, haren historia eta lehiaketaren xehetasun guztiak ezagutzeko: ekainak 23, 12:30tan eta 18:00etan.

Kokalekuaren gaineko koordenatuak: 78W6+G6 Gernika eta Lumo.

Proposamenak aurkezteko azken eguna: uztailaren 7a.

Itsasmendi oinarriak eusk

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu