Artxiboak

A sample text widget

Exposición “VESTIRME MAL Y DESVESTIRME MUCHO” Erakusketa. Sara Ayesa. (MH+AE 2023)

Montehermoso kulturuneak eta EHUren Arte Ederren Fakultateak lau proiektu aukeratu dituzte ikasleentzako deialdiaren azken edizioan. Gasteizko Udalak eta Arte Ederren Fakultateak sorkuntzaren alorreko azken joerei zabalkundea emateko sinatu zuten hitzarmenaren barruan kokatzen da deialdia.
Hautatutako proiektuak erakusketa programan txertatuz, Montehermoso kulturuneak profesionalizatzeko bidean dauden sortzaileen lanak ikustarazten laguntzen du, eta lanerako plataforma eskaintzen die haiei mundu profesionalera hurbiltzeko, eta bide batez sortzaileek eta gizarteak lotura zuzena egiten dute elkarren artean.
2023ko ekainaren 1etik uztailaren 2ra. Jovellanos aretoan

Asteartetik larunbatera: 11:00 -14:00 / 17:00 – 20:00
Igande eta jaiegunetan: 11:00 – 14:00

ekainaren 1ean, 19:00etan, erakusketaren irekiera

“…Konturatu naiz nire obran nahiago dudala baldartasuna erraztasuna baino. Margotzerako garaian, gaizki egin nahiko nuke, nahiz eta ez den erraza gaizki egitea. Dagoeneko egiten badakidana eginez aukera gutxiago daude ikasteko eta prozesuan sakontzeko; horretarako, krisian sartu beharko nintzateke sarritan, hasieran emaitzekin identifikatuta sentitu gabe, baina denborarekin horiek aitortzeko eta balioa emateko gai izan beharko nuke…”
(Sara Ayesa)

Biografia

Arteko gradua eta Pintura masterra egin zituen EHUn. 2019an, Itziar Okarizek eta Jon Mikel Eubak emandako tailerrean parte hartu zuen eta, 2021ean, laSIAk antolatutako Harri, Orri, Ar mintegian. 2022an Tabakalerako artista egoiliarra izan zen. Erakusketa kolektiboetan erakutsi ditu haren lanak: “Boogity Shu”, Bizkaiko Batzar Nagusietan; “Under grass”, HARRIAK programaren barruan; eta “Karaoke”, AZPI Kultur Elkartean.

katalogoa (pdf)

El Centro Cultural Montehermoso y la Facultad de Bellas Artes de la UPV-EHU han seleccionado cuatro proyectos en la última edición de la convocatoria para el alumnado de la misma.
Al integrar los trabajos dentro del programa expositivo, Montehermoso apoya la visibilización de los creadores y las creadoras en fase de profesionalización, ofreciéndoles una plataforma de trabajo que les acerca al mundo profesional, al tiempo que establecen un vínculo directo con la sociedad.

Del 01 de junio al 2 de julio de 2023. Sala Jovellanos
Martes a sábado: 11:00 -14:00 / 17:00 – 20:00
Domingos y festivos: 11:00 – 14:00

1 de junio a las 19:00 horas, apertura de la exposición

“…He descubierto que en mi obra prefiero una torpeza más que una facilidad, a la hora de pintar querría hacer que la cosa vaya mal, aunque no es fácil de llevar que la cosa vaya mal. Haciendo lo que ya sé hacer es menos probable que se den situaciones de aprendizaje y poder profundizar en el proceso, para ello tendría que entrar en crisis cada dos por tres, no identificarme al principio con los resultados pero con el tiempo ser capaz de reconocer y darles valor…”
(Sara Ayesa)

Biografía
Realiza el Grado en Arte y el Máster en Pintura en la UPV/EHU. En 2019 participa en el taller impartido por Itziar Okariz y Jon Mikel Euba y en 2021 en el seminario Harri, Orri, Ar organizado por laSIA. En 2022 es artista residente en Tabakalera. Expone de manera colectiva “Boogity Shu” en las Juntas Generales de Bizkaia, “Under grass” dentro del programa HARRIAK y “Karaoke” en AZPI Kultur Elkartea.

Catálogo (pdf)

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu