Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

WEBQUEST: Bibliografia

Irudian sakatuz gero, EHUko Bizkaiko Irakasle Eskolako Bibliotekak prestatutako Webquestei buruzko bibliografia eskuratuko duzue.

Pinchando en la imagen, podréis acceder a una bibliografía sobre las webquest elaborada por la Biblioteca de la Escuela Universitaria de Magisterio de Bizkaia de la UPV/EHU.

Las webquests son publicaciones web elaboradas generalmente por el profesorado con la finalidad de ofrecer al alumnado una guía eficiente y segura para desarrollar actividades de aprendizaje y de investigación sobre información y contenidos que, en su totalidad o en gran parte, son accesibles a través de Internet

Castaño, C., Maiz, I., Palazio, G. Villarroel, J.D. : Prácticas educativas en entornos Web 2.0 . – Madrid : Síntesis, 2008.- p. 75

“Bernie Dodgek honela definitu zuen WebQuesta: Ikertzeko eginkizun bat. Honi esker ikasleak elkar lanean daude Internetetik, gehienbat informazioa bilatuz.[…] Ikasleak eszenatoki baten aurrean kokatuak dira eta ataza bat ematen zaie. Ataza honetan arazo bat konpondu behar dute edo proiektu bat egin. Ikasleek Interneteko errekurtsoak erabil ditzakete eta informazioa analizatu eta sintetizatu behar dute beraien sormenezko irtenbideak asmatuz. Gainera ikasleek lan-taldeak egiten dituzte WebQuestak burutzeko eta bakoitzak badauka informazio zehatza perspektiba propio bat edukitzeko edo aurreikusitako rola antzezteko.”

Wikipedia euskaraz.