Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Estatistika eskolara! = La estadística al alcance de la escuela

Eustat Eusko Jaurlaritzako estatistika erakundea da, eta bere web gunean atal berria sortu du www.eustat.es/eskola/ helbidean, irakasleentzako lanabes erabilgarria izan nahi duena. Beraz, web horren eduki nagusia material didaktikoa da, zeina lagungarri izango baitzaie irakasleei eskolak prestatzeko , eta estatistikarekin erlazionatutakoarekin aritzeko atazak eskura eduki ditzaten.

Eustaten eskola webean 14 unitate didaktiko daude euskaraz eta gaztelaniaz eta 4 ingeleraz. Unitate bakoitzean 10 eta test 1 daude. Atazak PDF dokumentuak dira eta bertan ikasgelan gai estadistiko konkretu bat lantzeko jarraibideak ematen dira.

Gainera 4 webquest, jolasak, okerrak bilatzeko ariketak, altxorraren bilaketa  eta Eustatek eskaintzen duenaren aurkezpena topatuko ditugu.

Zuen interesekoa izatea espero dugu.

Eustat es el instituto de estadística del Gobierno Vasco y ha creado en su web una nueva zona www.eustat.es/eskola/ que pretende ser un instrumento útil para el profesorado. Por lo tanto, la mayor parte de su contenido es material diáctico, que puede facilitar al profesorado la preparación de sus clases, al poner a su disposición tareas para trabajado con su alumnado contenidos relacionados con la estadística.

En www.eustat.es/eskola/  encontraremos 14 unidades didácticas en euskera y castellano y 4 en inglé. Cada unidad consta de 10 tareas y un test. Las tareas vienen en formatu PDF y contienen las recomencaciones para trabajar en el aula cualquier tema estadístico concreto.

Además dispone de 4 webquest, juegos, ejercicios de buscar errores, una búsqueda del tesoro y una reseña de lo que ofrece la web de Eustat.

Esperamos que sea de vuestro interés.