Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Landareekin liluratzeko eguna: LIBURU ERAKUSKETA

expoPlantasWEB

Datorren maiatzaren 18an, “Landareekin Liluratzeko II Egunaren” ospakizuna dela eta, Zientzia eta Teknologia Fakultateko (UPV/EHU) Landareen Fisiologia Laborategiak,  SGIker-eko Fitotroi zerbitzuarekin batera, jarduera sorta handi bat antolatu dute landareen mundu zoragarria publiko guztiari hurbiltzeko asmoz.

Ekintza horien osagarri gisa, Bizkaiko Campuseko Bibliotekak liburu erakusketa antolatu du Leioako Bibliotekako 4. Solairuan dagoen Ikaskuntza gelan.

Erakusketa maiatzaren 31era arte mantenduko da zabalik.

Zatoz eta lilura zaitez!