egutegia

artxiboa

Leioako Biblioteka: Bisitaldi birtuala = Visita virtual

IMG_9472PQNOBisitaldi birtuala Leioako Campuseko Bibliotekara

Azken bi urteetan aldaketa asko gertatu dira Leioako Campuseko Bibliotekan, eta urte askotan bertako erabiltzaileak izan direnak gauzak topatu ezinik dabiltza. Beste erabiltzaile asko, aldiz, Unibertsitatera heldu berriak dira, eta eskaintzen duguna ezagutu eta topatu behar dute.

Komentatuta dauden argazkien bidez, Campuseko Biblioteka klik batez bisitatuko duzu.

Sakatu HEMEN eta disfrutatu bisitaldiarekin.

Halaber, Facebookeko kontua baduzu, iruzkinak egin ahal izango dituzu, eta zerbait gustatzen zaizula adierazi. Facebookeko gure helbidea: UPV/EHU Biblioteka

Visita virtual a la Biblioteca del Campus de Leioa

En los últimos dos años se han producido numerosos  cambios en la Biblioteca del Campus de Bizkaia en Leioa, que a menudo desconciertan a nuestros usuarios más antiguos. Otros, recién incorporados a nuestra Universidad, también necesitan conocer qué ofrecemos y dónde está.

Mediante fotografías comentadas, podrás recorrer la Biblioteca del Campus con un simple clic.

Pincha AQUÍ  y disfruta de la visita:

Si además tienes cuenta de Facebook podrás hacer comentarios o indicar si algo te gusta. Nuestra página de Facebook es UPV/EHU Biblioteka