Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Gipuzkoako Campuseko Biblioteka

[.eus] UPV/EHUko Gipuzkoako Campuseko Biblioteka zabaldu zen 2011ko irailaren bukaeran eta Carlos Santamaría Zentroan dago. Zentro hau unibertsitateko ekipamenduak biltzen dituen eraikin berria da, ekipamendu horien artean liburutegia adierazgarriena izanik. Liburutegia campuseko zentro guztiei zerbitzua emateko sortu da. Proiektu honen abiatzeak baimendu du Euskal Herriko Unibertsitateak IIBZ (Ikaskuntza eta Ikerkuntzarako Baliabide Zentro) motako liburutegi-zerbitzua izatea Gipuzkoan. Izan ere, jakintza-alor anitzeko funtsak biltzeaz gain, eskaintzen ditu orain arte eskola eta fakultateko liburutegietan eman ezin ziren irakaskuntza eta ikerkun-tza laguntzen dituzten zerbitzu eta ekipamenduak: aplikazio ofimatikoak dituzten ordenagailuak, ikus-entzunezkoen ediziorako ekipoak, talde lanerako gelak, ikertzaileentzat banako kabinak eta prestakuntza gela bat.