Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Berezko tipografia osoa sortzen duen lehen unibertsitate europarra da UPV/EHU

[.eus] Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitateak berezko tipografia korporatiboa plazaratu du. EHU du izena eta Arte Ederren Fakultateko Diseinu Grafikoko eta Tipografiako ikerketa taldeak sortu du, Eduardo Herrera irakaslearen zuzendaritzapean. Bere tamaina kontuan hartuta, proiektua Estatuan egin den garrantzitsuena da, eta paregabea ere Europako unibertsitateen arloan. Tipografia berria 2012-2015ko Komunikazio Planaren hausnarketa eta proposamenetatik sortu zen, bi hizkuntz ofizialak elkarrekin idazteko konponbide berritzailea ematen du, eta identitatea sortzen lagunduko du. “Euskal Herriko Unibertsitatearentzat pozgarria da identifikatzen gaituen osagai berri hau, jatorrizkoa eta pertsonala izatea”, esan du aurkezpenean Iñaki Goirizelaia errektoreak.

EHU tipografiaren proiektua Eduardo Chillidak egitura eta espazioari buruz egin zituen hausnarketetan oinarritu da. Chillida UPV/EHUren sinboloaren egilea ere da. “Eduardo Chillida bere lekuari, Euskal Herriari, edo gizakiari eta ingurumenarekiko harremanari buruzko hausnarketetan tipografiaren oinarriak diren emaitza berberetara heltzen zen”, azaldu du Herrerak. “Ez genuen Chillidaren simulakroa egin nahi, ez genituen letrak bere obra grafiko edo eskulturaren itxurarekin mozorrotu nahi, funtsera joan behar genuen. Hausnarketa horretatik, taldea -Herrera eta UPV/EHUko Diseinuko irakasle Leire Fernández, María Pérez doktoregaia, eta Alacanteko Unibertsitateko Daniel Rodríguez irakaslea- hasi zen orain urte bete EHUren tipografia sortzen.

Berezko tipografia osoa sortzen duen lehen unibertsitate europarra da UPV/EHU
Unibertsitateak dituen beharrak betetzen ditu eta bi hizkuntz ofizialak elkarrekin idazteko irtenbide berritzailea ematen du
UPV/EHU, 2013-11-21

EHU Tipografia