Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Demetrio Loperena Rota, in memoriam

[.eus] Gipuzkoako Campuseko Bibliotekak Demetrio Loperena Rotaren obraren inguruko erakusketa bibliografikoa  antolatu du.  Bere heriotzaren unean,  2013ko azaroaren 7an, Zuzenbide Fakultateko dekanoa zen eta UPV/EHUko zentro honek omenaldi bat eskainiko dio ostiral honetan, urtarrilaren 24an.

Demetrio  1956an jaio zen, Gerraldan (Nafarroa), bere litzenziatura-ikasketak Nafarroako Unibertsitatean egin zituen eta Euskal Herriko Unibertsitatean doktoratu zen. Bere ibilbide akademiko osoa gure unibertsitaean egin zuen eta Zuzenbide Administratiboko katedraduna izatera iritsi zen. Ingurumen-zuzenbidean espezializatu zen eta arlo honetan ospe eta esker ona jaso zituen. Azpimarratzekoa da berak egindako lan handia bi proiektu abian jartzeko garaian: Ingurumen-zuzenbidea Masterra eta Ingurumen Arbitraje eta Kontziliazioko Nazioarteko Auzitegia.

Liburu eta aldizkarien artikuluen erakusketa Campuseko Bibliotekan egongo da otsailaren 21a arte.

ENCORE – UPV/EHU Unibertsitateko Bibliotekako KATALOGOAN: