Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Paco Rabannek 80 urte bete ditu

[.eus] Gaur, Pasaiako moda diseinatzaileak 80 urte bete dituen honetan, Arkitektura G.E.T. bisitatu zuen egunaz gogoratu gara. 2006/2007 ikasturtean, seigarren kurtsoko ikasleek zenbait proiektu garatu zituzten Rabanne moda-sortzailaren inguruan museo-eskola bat eraikitzeko. Horretarako, Trintxerpen zegoen industria-eraikin bat birgaitzea pentsatu zuten.

Ekimen hori ezagutu bezain laster, Paco Rabannek, biziki interesatuta, Arkitektura G.E.T. bisitatzea erabaki zuen. Hainbat hedabidek eman zuten bisita haren berri. Gipuzkoako Campuseko Bibliotekan eskuragarri dago aipatutako proiektuen hautaketa eta bisitaren nondik norakoak biltzen dituen dokumentua, paperean zein CDROM formatuan.

Paco Rabanne : museo, escuela, Pasajes = museo, eskola, Pasaia  / Eugenio Urdambide… [et al.].
Escuela Técnica Superior de Arquitectura, Donostia-San Sebastián : 2007.
1 v. : il., planos
Sbc Investigación G-(0.021)B PAC
>
Paco Rabanne [Recurso electrónico] : museo, escuela, Pasajes = museo, eskola, Pasaia / Eugenio Urdambide… [et al.].
Escuela Técnica Superior de Arquitectura, Donostia-San Sebastián : 2007.
1 disco compacto (CD-ROM)
Sbc Mediateca B-(0.034)C PACO
>
Paco Rabanne: imaginación sin límites
Campusa, 57 (2007-07), 34-26
El sueño de Paco Rabanne
Alumnos de Arquitectura de San Sebastián muestran al modisto sus ideas para un centro dedicado a su obra en Pasaia. El diseñador dijo a los estudiantes que si son sólo técnicos harán proyectos “sin poesía”.
Y. Montero | El País, 2007-06-07
Rabanne vuelve a clase
El modisto guipuzcoano juzga los proyectos del futuro Museo de la Moda elaborados por alumnos de Arquitectura de la UPV
Mikel Soro | El Correo, 2007-06-07