Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Liburuaren Eguna Gipuzkoako Campuseko Bibliotekan

[.eus] LIBURUAREN EGUNA GIPUZKOAKO CAMPUSEKO BIBLIOTEKAN

Gipuzkoako Campuseko Bibliotekan aurten ere Liburuaren Eguna ospatu nahi izan dugu eta, hori dela eta, liburuak askatzea otu zaigu. Nola? Bi modutan.

Alde batetik, liburuak banatuko ditugu libreki eraman ahal ditzazuen. Apirilaren 27an izango da hau.

Eta bestetik, BookCrossing gune bat zabalduko dugu, edonork askatutako liburuek haien bidaia gure liburutegian has dezaten. Ez dakizuela zertaz ari garen? Apirilaren 28an gurera etorri, gozatu Arkitekturako hainbat ikaslek diseinatutako guneaz eta parte hartu ekimen honetan.

·······························································

[.es] DÍA DEL LIBRO EN LA BIBLIOTECA DEL CAMPUS DE GIPUZKOA

En la Biblioteca del Campus de Gipuzkoa este año también hemos querido celebrar el Día del Libro y se nos ha ocurrido hacerlo liberando libros. ¿Cómo? De dos formas.

Por un lado, procederemos al reparto de libros para que podáis llevároslos libremente. Será el 27 de Abril.

Y por otro, inauguraremos un punto de BookCrossing, para que los libros liberados por cualquiera empiecen su viaje en nuestra biblioteca. ¿Que no sabes de qué hablamos? Ven el 28 de Abril, disfruta de la instalación diseñada por estudiantes de Arquitectura y participa en esta actividad.