Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Erakusketa. Martxoak 8, Emakumeen Nazioarteko Eguna

[.eus] ERAKUSKETA ETA BIBLIOGRAFIA MEDIKUNTZA ETA ERIZAINTZA FAKULTATEKO DONOSTIA ATALEKO BIBLIOTEKAN

Iritsi da berriro martxoaren 8a eta Medikuntza eta Erizaintza Fakultatea- Donostia Atalako Berdintasuneko Batzordeak hautaketa bibliografiko berri bat aurkezten du, zenbait gaiei buruzko argitarapen batzuk zabaltzeko asmoz. Elkar erlazionatzeko bide berriak, berdintasuneko aldarrikapen klasikoak (baina beharrezkoak), gizonekin lana egiteko beharra, hizkuntza inklusiboa, arauditik haratago dihoazten joera batzuen patologizazioa, transexualitatea esatebaterako, ikasketa planetan genero formakuntza sartzearen beharra edo genero ikuspuntua osasun zientzietan. Martxoaren 2tik 13ra hautaketa horren liburuak eta pelikulak ikusgai egongo dira Medikuntza eta Erizaintza Fakultateko- Donostia Atalako liburutegian.