Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Arte Ederrak: konfinamenduan argitaratutako baliabide digitalen bilduma

Azken hilabeteetan bizi izan dugun konfinamenduak ikaskuntza eta ikerkuntza alorretan eman digun lekzio nagusietakoa jarduera akademikoetarako baliabide elektronikoen garrantzia biziki ikastea izan da, ez soilik paperezko liburu eta aldizkariak eskuragarri ez egoteagatik, erraz eskuratzen diren, baliagarriak eta kalitatezkoak diren baliabide elektroniko asko daudela jakin ahal izan dugulako baizik.

UPV/EHUko Arte Ederren Fakultateko Bibliotekak koronabirusaren garaian formato digitalean argitaratu diren aldizkariak, artikuluak eta liburuak eta horietara guztietara heltzeko estekak bildu dituzte txosten batean. Bere helburu nagusia ez da izan dokumentu interesgarriak zabaltzea, hori lortu duten arren. Argi utzi nahi izan dute bere akademikoan ere baliabide elektroniko interesgarri eta erabilgarriak badaudela, eta erabilera biltzatzea, dagoeneko baliabide bakarrak ez diren momentu hauetan.

Jakina, informazio anitza biltzen saiatu dira, Fakultatean eskaintzen diren irakasgaiak kontutan hartuta: Pintura, Eskultura, Marrazketa, Diseinua, Argazkigintza, e.a., eta 3 hizkuntzetan, euskaraz, gaztelaniaz eta ingelesez.

Eskuratu bilduma informazio honen hasieran dagoen irudian klikatuz edo HEMEN.