A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Curso de verano Territorios y fronteras 2015 uda ikastaroa (Bilbon, 2015.06.10-12)

KartelaTYF15pESTA SEMANA EL CURSO DE VERANO TERRITORIOS Y FRONTERAS 2015 / ASTE HONETAN  TERRITORIOS Y FRONTERAS 2015 UDAKO IKASTAROA

Coordinación/Antolakuntza: Vanesa Fernández, Estibaliz Alonso y Aintzane Pagadigorria
Fecha/Data: 10, 11 y 12 de junio de 2015
Lugar/lekua: Fundación BilbaoArte.
Urazurrutia, 32. Bilbao.
Horario/Ordutegia: 9:00-14:00, 16:30-19:30.
Idioma/Hizkuntza: Castellano

Más información/Info gehiago:
www.ehu.eus/es/web/kulturbasque/uda-ikastaroak-2015
www.territoriosyfronteras.com

(más abajo en castellano)

ASTE HONETAN  TERRITORIOS Y FRONTERAS 2015 UDAKO IKASTAROA

Antolakuntza: Vanesa Fernández, Estibaliz Alonso y Aintzane Pagadigorria
Data: 2015ko ekainaren 10, 11 eta 12.
Lekua: Fundación BilbaoArte.
Urazurrutia, 32. Bilbao.
Ordutegia: 9:00-14:00, 16:30-19:30.
Hizkuntza: Castellano
Informazio gehiago:
www.ehu.eus/es/web/kulturbasque/uda-ikastaroak-2015
www.territoriosyfronteras.com

Urtero moduan, 2015ean ere LURRALDEAK ETA MUGALDEAK ikastaroa ospatuko dugu Bilbon ekainaren 10, 11 eta 12an Euskal Herriko Unibertsitateko Udako Ikastaroen barruan eta UPV/EHUko MAC Ikerketa Taldea (Mutaciones Audiovisuales Contemporáneas) eta Bilbao Arteren laguntzarekin. Lurraldeak eta Mugaldeak proiektuak hausnarketa, eztabaida, esperientzia eta ezaupideen hartu-emana eta filme dokumentalak ikustea sustatzeko eremua izan nahi du. Aurten Intersecciones y puntos de fuga izenburuarekin.

Aurten, hauek izango dira gurekin egongo direnak: Sergio Oksman (Film Dokumental Onenaren irabazlea 2013ko Goya Sarietan), Fernando Franco (“La Herida” filmarengatik 2014ko Zinemaldian Urrezko Oskola irabazi zuena eta, besteak beste, “Blancanieves” filmaren muntatzailea), Colectivo Lef Hand Rotation (Lisboan dagoen kolektiboa, 2005etik hainbat proiektu garatu dituena), Arantza Lauzirika (artista, irakaslea eta Arte Ederreetako Fakultateko dekanoa), Concha Barquero eta Alejandro Alvarado (“Pepe el andaluz” hainbatetan saritutako filmeren zuzendariak), Carolina Martínez Urbina (¨Ágora”, “Los lunes al sol” o “El negociador” filmen muntatzailea), Óscar Pérez (“El tram final”, bere azken filma Bilbon lehenengo aldiz aurkeztuko duen zuzendaria), Elena Oroz (irakaslea, kritikoa eta programatzailea), Ernesto del Río (ZINEBIko zuzendaria) eta #zinergentziak14 Kolektiboa, “Errautsak (Cenizas)” filma aurkeztu zuena pasa den ZINEBI56ko edizioan.

INSCRIPCIONES:

ESTA SEMANA EL CURSO DE VERANO TERRITORIOS Y FRONTERAS 2015
Como en años anteriores, en 2015 también celebraremos el curso TERRITORIOS Y FRONTERAS en Bilbao los días 10, 11 y 12 de junio dentro de la oferta de los Cursos de Verano de la Universidad del País Vasco (UPV/EHU) y con la colaboración del Grupo de Investigación MAC UPV/EHU (Mutaciones del Audiovisual Contemporáneo) y Bilbao Arte. Territorios y Fronteras es un espacio para la reflexión, el debate, el intercambio de experiencias y conocimientos y el visionado de películas documentales. Este año con el título de “Intersecciones y puntos de fuga”.

Este año contaremos con la participación de Sergio Oksman (ganador del Mejor Cortometraje Documental en los Goya 2013 con la pieza “A story of the Modlins”), Fernando Franco (director de “La Herida”, Premio Especial del Jurado en Zinemaldia 2013 y montador de “Blancanieves, entre otros), el Colectivo Left Hand Rotation (colectivo ubicado en Lisboa que desde 2005 desarrolla múltiples proyectos vinculados al apropiacionismo, intervención o manipulación de video), Arantza Lauzirika (artista, profesora y actual Decana de la Facultad de BBAA de la UPV/EHU), Concha Barquero y Alejandro Alvarado (directores que nos presentarán su archipremiado documental “Pepe el andaluz”), Carolina Martínez Urbina (montadora de “Negociador”, “Zipi y Zape” y “Regression”), Óscar Pérez (director que mostrará inéditamente en Bilbao su último largometraje documental, “El tram final”), Elena Oroz (docente, crítica y programadora), Ernesto del Río (director de ZINEBI) y el Colectivo #zinergentziak14.

Deje una respuesta

Puedes utilizar estos tags HTML