A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Atzoko… eta gaurko emakume informatikariak // Mujeres informáticas de ayer … y de hoy

[EU]
Martxoaren 8aren inguruan hainbat ekitaldi eta materialak egin dira Fakultateko parte hartzearekin.

Erremate moduan-edo Atzoko eta gaurko emakume informatikariak artikulua argitaratu du Edurne Larrazak sarean.eus agerkari digitalean.

Fakultatean informatikari bihurtu diren mila emakume baino gehiago horiekin gogoratu da, eta egiten duten lana plazaratzeko eskatu die:

“Nik gaur, aipamen berezia egin nahi diet edozein kaletan edozein unetan, informatikariak direla jakin gabe ere, alboan  izan ditzakegun horiei. Izenik ez daukaten horiei. Hemen ere ez ditut haien izenak aipatuko, izan ere ez dut denborarik izan haien baimena eskatzeko[…] Gustatu egin zait e-makume horiek beren lana azaltzen dutenean gehienetan agertu dela zein garrantzitsua zaien jendearekiko harremana. […]

Informazio hau guztia nire ezagutza pertsonaletik eta Donostiako Informatika Fakultateak Linkedin sare profesionalean duen taldetik ateratakoa da. Fakultatetik ateratako emakume informatikarien parte txiki bat besterik ez da hau. Sare horretan 60 emakume inguru azaltzen dira eta lanean gabiltzan Euskal Herriko emakume informatikari tituludunak mila baino gehiago gara. Gure artean ere, eta egiten dugun lan informatikoa ezagunagoa izan dadin, talde horretan sartzera gonbidatu nahi zaituztet.”

[ES]
A veces no nos damos cuenta, pero en nuestro entorno hay más de mil mujeres informáticas que han estudiado en nuestra facultad. Edurne Larraza en este artículo Las mujeres informáticas de yer y de hoy publicado en sarean.eus recoge las aportaciones públicas de algunas de estas informáticas:

Pero viendo que ello no es más que una pequeña parte de sus aportaciones (solo 60 mujeres informáticas en el grupo de la Facultad de Informática en Linkedin), anima a las demás a también hacer público su trabajo.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu