A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

BItaBE UPV/EHUko bideo lehiaketa

Deialdia BItaBE 2019 irekita maiatzaren 20ra arte.

UPV/EHUk antolatzen du BItaBE deialdia. Ekimen honen helburua da topagune bat eratzea UPV/EHUn sortutako IKUS-ENTZUNEZKO EKOIZPENA bistaratzeko eta haren balioa nabarmentzeko. Hiru Campusetako ikasleei zuzenduta dago.
UPV/EHUko Graduko, Masterreko, edo Doktoregoko ikaslea izatea. 2015/2016 ikasturtearen ostean (hori barne) egresatuek ere parte har dezakete.

Convocatoria BItaBE 2019 abierta hasta el 20 de mayo.

Para alumnado de la UPV/EHU Grado, Master, Doctorado o egresado con posterioridad al curso 2015/2016 (inclusive).
La UPV/EHU organiza anualmente la convocatoria BItaBE, un certamen que tiene como objetivo generar un lugar de encuentro, visibilización y puesta en valor de la PRODUCCIÓN AUDIOVISUAL generada en la UPV/EHU y dirigido al alumnado de la los tres Campus.

Oinarri osoak (PDF) Bases completas

1.800€ saritan / en premios