BItaBE UPV/EHUko bideo lehiaketa

Deialdia BItaBE 2019 irekita maiatzaren 20ra arte.

UPV/EHUk antolatzen du BItaBE deialdia. Ekimen honen helburua da topagune bat eratzea UPV/EHUn sortutako IKUS-ENTZUNEZKO EKOIZPENA bistaratzeko eta haren balioa nabarmentzeko. Hiru Campusetako ikasleei zuzenduta dago.
UPV/EHUko Graduko, Masterreko, edo Doktoregoko ikaslea izatea. 2015/2016 ikasturtearen ostean (hori barne) egresatuek ere parte har dezakete.

Convocatoria BItaBE 2019 abierta hasta el 20 de mayo.

Para alumnado de la UPV/EHU Grado, Master, Doctorado o egresado con posterioridad al curso 2015/2016 (inclusive).
La UPV/EHU organiza anualmente la convocatoria BItaBE, un certamen que tiene como objetivo generar un lugar de encuentro, visibilización y puesta en valor de la PRODUCCIÓN AUDIOVISUAL generada en la UPV/EHU y dirigido al alumnado de la los tres Campus.

Oinarri osoak (PDF) Bases completas

1.800€ saritan / en premios