GURE HITZAK. Literatura en la UPV/EHUKo literatura

Honako argitalpen hau saiakera batbesterik ez da UPV/EHUko kideen alderdi artistikoen, poetikoen edo esperimentalena jasotzeko. Helburu horrekin, testu laburrak, ipuinak, gogoetak eta poemak bildu ditugu, literaturaren eta hitz idatziaren arloan, gure unibertsitatearen sormen eta artearen

errealitatea biltzen duten hogei bat idazlerenak. EHUkulturaren ekimen hau hasierako urratsa besterik ez da, UPV/EHUren lan artistiko eta kulturala balioan jarri, lagundu, gorde eta zaintzeko xede izanen duten beste ekintza batzuen artean.

Esta publicación es un intento por atender la faceta más artística, poética o experimental de la comunidad universitaria de la UPV/EHU y para ello hemos recopilado textos breves, cuentos, reflexiones y poemas de una veintena de autores y autoras que reflejan la realidad creativa y artística de nuestra Universidad en el campo de la literatura y la palabra escrita. Con esta iniciativa EHUkultura pretende dar comienzo a una serie de acciones enfocadas a poner en valor, apoyar, guardar y cuidar el trabajo artístico y cultural de la UPV/EHU.

Egile partehartzaileak / Autores/as participantes:

Cirilo García, Fito Rodriguez, Juan Mari Apaolaza Estensoro, Juan L. De la Cruz, Manu López Gaseni, Agustin Arrieta Urtizberea, Angel Chaparro, Antonio Altarriba, Antonio Casado da Rocha, Arturo / fito Rodríguez, Fernando García Murga, Iban Zaldua, Izaro Gorostidi, Jesús Camarero, Jose Mari Zendoia Sainz, Mariasun Landa, Martin Simonson, Lourdes Domínguez Carrascoso, Pedro Ugarte, R. M. Gilete, Tomás Conde, Gabriel Villota Toyos.

Azalaren irudia / Imagen de portada

Erramun Mendibelanda