Comentarios recientes

Jardunaldia: "Agroekologia, jasangarritasuna lantzeko giltza" / Jornada: "Agroecología, la llave para trabajar la sostenibilidad"

Azaroaren 18an “Agroekologia, jasangarritasuna lantzeko giltza” jardunaldian egongo gara gure proiektua aurkezten.

Jardunaldiaren informazioa:

Ikasgeletan jasangarritasunerako hezkuntza lantzeko giltzarri izan daiteke agroekologia. Baratze baten inguruan, hamaika konpetentzia, eduki eta egiteko modu landu ditzakegu.

Baina nola txerta dezakegu baliabide hau ikasgai eta gradu desberdinetan? Honen guztiaren garrantzia aztertu eta adibideak ezagutzeko antolatu dugu jardunaldi hau.

Lekua: Donostiako Magisteritza eraikineko “Areto Nagusia” (Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea, HEFAII)
    Data: Azaroak 18, astelehena
    Ordua: 10:00etan

Egitaraua:

• 10:00 Jasangarritasunerako Hezkuntza (Isaac Barrio, UPV/EHUko Campus Bizia Lab programako ordezkaria)
    • 10:20: Agroekologiaren garrantzia ikasgeletan (Marc Badal, Cristina Eneako Nekazal Kultura Eskoletara ekimena)
    • 10:40: Eskola baratzeak Unibertsitatean, jasangarritasunerako hezkuntza sustatzeko testuingurua eta tresnak (Daniel Zuazagoitia. Red de Universidades Cultivadas sareko kidea eta UPV/EHUko irakasle/ikerlaria)
    • 11:30 Bilboko Hezkuntza Fakultateko Baratza (Olga Macías, UPV/EHUko irakasle/ikerlaria, Bizkaiako Campusa)
    • 11:45 Donostiako Kanpuseko Baratze proiektua (Oihana Barrutia, UPV/EHUko irakasle/ikerlaria, Gipuzkoako Campusa)
    • 12:00 Atsedena
    • 12:30 Hausnarketa eta etorkizunerako erronkak. Talde lana

Izen emateak eta zalantzak: oihana.barrutia@ehu.eus

El próximo 18 de noviembre estaremos en la jornada “Agroecología, la llave para trabajar la sostenibilidad” presentando nuestro proyecto.

Información de la Jornada:

La agroecologia puede ser la llave para trabajar la sostenibilidad en las aulas. Entorno a un huerto podemos trabajar infinidad de competencias, contenidos y modos de hacer.

¿Pero cómo podemos insertar este recurso en las distintas asignaturas y los distintos grados? Esta jornada la hemos organizado con el objetivo de reflexionar sobre este tema y conocer distintas experiencias

Lugar: Edificio de Magisterio, “Salón de Actos” (Facultad de Educación, Filosofía y Antropología, HEFAII)
    Fecha: lunes 18 de noviembre
    Hora: 10:00 h.