A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

TAILERRA. Konposizio bisuala.

Azaroak 8, 15:00. TAILERRA. Konposizio bisuala. Artelekurekin batera antolatuta.

[eu]

Izena emateko idatzi mezu bat helbide honetara: info@arteleku.net

2012. urtean Alan Turing-en jaiotzaren mendeurrena ospatzen ari da munduan zehar. Matematikari, logikalari, SGMko heroi ikusezina eta informatikaren aita dugu Turing. Turing urtearen ospakizunen artean UPV/EHUko Informatika Fakultatetik eta Artelekuko Arte eta Teknologia Laborategitik tailer bat proposatzen dugu informatika-programek lehengai gisa dituzten aukera estetikoak esploratu eta ikertzeko asmoz.

Programa baten iturburu-kodea beste programa batez analizatuz, posiblea da jatorrizko programa hainbat elementu edo ekintza bisualetan zatikatzea, metafora bisual horretatik Turing-en makina unibertsalera hurbilduz.

Ikuspegi hau erabili izan dute hainbat artistek lan askotan XX. eta XXI. mendeetan. Horrela elementu bisual eta soinudunak sortu dira informatika-programen berezko ezaugarrietan oinarrituta (errepikapena, modulartasuna, parametrizazioa). Tailerraren lehen partean mota honetako hainbat lan eta aplikazio oinarri hartuta sarrera bat egingo da.

Bigarren partean praktikari ekingo zaio, informatika-programa sinpleen denbora errealeko portaeratik abiatuta konposizio bisual sinpleak sortuz. Horretarako Processing tresna erabiliko da.

[es]

Para apuntarse escribir a: info@arteleku.net

En el año 2012 se cumple el centenario del nacimiento de Alan Turing, matemático, lógico, héroe invisible de la SGM y padre de la informática moderna. Dentro de las celebraciones del centenario, desde la Facultad de Informática de la UPV/EHU y el Laboratorio de Arte y Tecnología de Arteleku se realizará un taller dedicado a explorar e investigar las posibilidades estéticas de programas informáticos como material base.

Analizando el código fuente de un determinado programa informático mediante otro programa, es posible descomponer su comportamiento en determinados elementos – o acciones – visuales, acercándose desde esta metáfora visual a una máquina universal de Turing.

Este enfoque se ha utilizado ampliamente en múltiples obras de arte a lo largo del siglo XX y XXI por diversos artistas. Una primera parte del taller, se realizará una introducción a multitud de obras y aplicaciones que han aprovechado las propiedades inherentes (repetición, modularidad, parametrización) de los programas informáticos para crear elementos visuales y sonoros.

En un segundo apartado práctico, se realizarán composiciones visuales sencillas a partir del comportamiento en tiempo real de programas informáticos sencillos. Para ello, utilizaremos la herramienta Processing.

2 iruzkin honentzako: TAILERRA. Konposizio bisuala.