A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

ITSASek antolatutako jardunaldiak Informatika Fakultatean

Egitarau zabalarekin etorri ziren ITSAS elkartekoak; oraingo honetan segurtasuna eta pribatutasunari buruz aritu zaizkigu.

Apirilak 28an eta 29an izan ziren hitzaldiak eta honako kontuen inguruan zabaldu ahal izan genuen gure ezagutza:

Sare segurtasuna (Iñigo García)
Web Segurtasuna. Adibide praktiko batzuk (Juanan Pereira)
Segurtasun Industriala (Iñigo García)
Segurtasuna eta Pribatutasuna (Pedro Alberto Gonzalez, Datuak Babesteko Euskal Bulegokoa)
Konfiantza eta fedea aro digitalean (Jesus Ibañez)
Segurtasuna eta graduondoko ikastaroak (Ekaitz Astiz Martinez)

Hitzaldi guztiak grabatu ziren eta EHUTB gunean ikusgai daude

2 iruzkin honentzako: ITSASek antolatutako jardunaldiak Informatika Fakultatean