A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Informatikako Fakultateko ikerketa trinkotzen

Pasa den ostiralean, ekainak  20, Miramar jauregian jardunaldi bat antolatu zuen gure fakultateko BAILab ikerketa-unitateak. Unitate honek 108 ikertzaile koordinatzen ditu, fakultateko ikerketa-taldeen erdia ia-ia.
Jardunaldian hiru aurkepen egin ziren:

1. BAILab barruan dauden ikertaldeen lorpenak eta asmoak.

Bailab_Miramon

2. Tim Smithers-ek BAILab-eko ikerketa-kodeatzaile denak unitatea koordinatzeko estrategia aukeztu zuen.
  3. Ramon Lopez de Mantarasek, CSICeko ikertzailea denak,  adimen artifizialaren emaitzen zerrenda luzea aurkeztu zigun. Eta bukaeran erronka bota zigun: lorpen guzti horien integrazioa,  adimen artifizialaren birsortzea, adimen artifizial sendoa sortzea.
    Larunbateko Diario Vascon elkarrizketa zabala egin zioten gai horrekin («El futuro de la inteligencia artificial está en la interacción entre la persona y la máquina»)

Lpz_mantaras123

Iruzkin bat honentzako: Informatikako Fakultateko ikerketa trinkotzen