1989ko promozioa bisitan // Visita de la promoción de 1989

Gaur bildu dira gure fakultatean orain dela 25 urte bukatu zuen promoziokoak. Goizean bisitatu dute Fakultatea eta gero bakaltzera joan dira. Fakultateko irakasle ditugu promozio horretakoak, adibidez: Mamen, Pepe, Montse Maritxalar, Joseba Makazaga, Julán Gutierrez, Bego Losada, Libo Revilla, José Miguel… Bazkarian gutxienez 25 informatikari bilduko direla diote.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hoy se juntan l@s informatic@s de la promoción del curso 1988/89. Han pasado por la Facultad para ver in situ las mejoras realizadas en los últimos años. Por el momento solo tenemos una foto de 1989. Libo nos ha mandado una foto actual de las que sacó en esta visita.

1989ko_promozioa

Iruzkin bat honentzako: 1989ko promozioa bisitan // Visita de la promoción de 1989