68 tituludun berri / Entregamos 68 títulos

[EU]
Pasa den ostiralean diploma eman genizuen aurten bukatu berri duzuen 68 ikasleei, graduatu berriak 41 izan zarete eta goi mailako ingeniariak 27.
41 graduatuen artean 24 fakultatean jarraitzen duzue master batean, eta beste 3 kanpoko masterretan, guztira %66 ari zarete master batean orain.  ZORIONAK GUZTIEI!

linkedinDIF

Sartu zaitez LinkedIn sare profesionalean, sartu gure fakultateak duen taldean.
Entra en Linked-In, en el grupo de interés de la facultad.

[ES]
El pasado viernes repartimos los diplomas del año 2015. Sois 41 graduad@s y 27 ingenier@s superiores.
Dos terceras partes de l@s graduad@s continuáis estudiando, 24 en la facultad y 3 fuera.
FELICIDADES a TOD@S!

ADDI_GAPak

Gradu-amaierako proiektuak eskura daude sarean, ADDI zerbitzuan.
Una selección de vuestros proyectos fin de grado está en la red, en el servicio ADDI.

3 iruzkin honentzako: 68 informatikari berri / Entregamos 68 títulos