A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Code.org EUSKARAZ (Euskararen Eguna, 2015)

Screen Shot 10-28-15 at 01.35 PM

Lortu dugu: orain code.org euskaraz erabil daiteke orain :-))

[Eu]
Bihar, abenduak 4, ekitaldi bat prestatu dugu Euskararen Egunerako.
10:00etatik 11:15etara izango da Areto Nagusian (Lovelace aretoa!) izango dahonako edukiarekin:

• “Code.org-en euskaratze prozesua” aurkezpena Txelo Ruizen eskutik.
  • Code.org euskaratzeko lehiaketaren sarien banaketa.
    • Maratoian gehien itzuli zuenari: Xabier Linazasoro (DIF)
    • Itzulpen-prozesu osoan gehien itzuli zuenari: Elena Lazkano, 17.215 hitz (DIF)
    • Itzulpen-prozesu osoan gehien itzuli zuen bigarrenari: Txelo Ruiz 14.500 hitz (DIF)
    • Itzulpen-prozesu osoko hirugarrenari: Iñigo Gebara 8.378 hitz (Beasaingo institutua).
  • “Code.org jokoak” lehiaketako saria erabaki eta eman. Fakultatetik ez dugu lehiaketa honetarako jokorik jaso, pena.
    Baina Tolosako 12 urteko Izarok oso joko interesgarri bat bidali digu. Ikusi: Izaro_Jokoa
    Eta gogoratu, tresna hauekin zeurre joko bat egin dezakezu:

[Es]
Mañana 4 de diciembre de celebra el día del Euskera y con ese motivo se ha organizado un pequeño evento de 10:00 a 11:15 en el Salón de Actos (Salón Lovelace en un futuro):

• Presentación de Txelo Ruiz sobre el  “Proceso de traducción de Code.org”.
  • Entrega de premios del concurso de traducción a euskara de Code.org
    • Ganador del Maratón: Xabier Linazasoro (DIF)
    • 1er puesto en el proceso total : Elena Lazkano, 17.215 hitz (DIF)
    • 2º puesto: Txelo Ruiz 14.500 hitz (DIF)
    • 3er puesto: Iñigo Gebara 8.378 hitz (Beasaingo institutua).
  • Elección y entrega de premios del concurso de juegos “Code.org”.
  • No se ha envíado ningún programa desde la facultad, pero Izaro desde Tolosa nos ha mandado un juego muy interesante, juega un poco con él: Izaro_Jokoa.

2 iruzkin honentzako: Code.org EUSKARAZ (Euskararen Eguna, 2015)