A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Ate irekiak 2016 / Puertas abiertas 2016

[EU]
Etzi, 2016ko martxoaren 10an “Ate irekiak” eguna izango da fakultatean, batxilergoko ikasleak etortzen dira Informatika Fakultatea eta demo batzuk ikusteko. Goizez 46 ikasle etorriko dira eta arratsaldez 73. Ongi etorri Informatika Fakultatera!

ETBko kamerak egon ziren lehengo urtekoan eta laburpentxo bat atera zuten (33:49 minutuan). Hor azaltzen dira, besteak beste, Robotinho eta Pololu robotak ikasle bisitariak gidatzen fakultateko pasilloetatik.

http://www.eitb.tv/eu/bideoa/teleberri-lo-ultimo/676435921001/4107505662001/teleberri–12-03-2015-/ (33:49 minutuan)

[ES]

El día de “Puertas abiertas” será el 10 de marzo.
Por la mañana vendrán 46 estudiantes y por la tarde 73. Les enseñaremos la facultad y varias demos en los laboratorios. Bienvenidos a la Facultad de Informática.

Las cámaras de ETB grabaron la visita del año pasado (Se puede ver en ETB Nahiera en el minuto 33:49). Ahí podréis ver como los robots Robotinho y Pololu guiaban a los alumnos para moverse entre los laboratorios.