EHUALUMNI: gure ikasle ohien sarea // Red de ex-alumnos UPV/EHU

1989ko_promozioa
Donostiako Informatika Fakultateko informatikari hori, etorriko zara datorren asteko ostegunean Bilbora UPV/EHUko ikasle ohien ehualumni sareko aurkezpenera?
Titulatu guztiak 2.000 baino gehiago izango gara, LinkedIn-eko taldean 350 gara. Zer eskaintzen du ehualumni honek? Etorri. Unibertsitateko zentru guztietako titulatuen ordezkaritza zabala izatea nahi dute errektoretzan, ikusi inbitazioa behean

Los y las informáticos/as de la facultad de informática, os animáis a venir a Bilbao a la presentación de la red de ex-alumnos  ehualumni?OLYMPUS DIGITAL CAMERA
En total  l@s ex-alumn@s de la facul seremos más de 2.000, en el grupo de la facultad en LinkedIn somos 350, ¿qué nos ofrece ehualumni? Ven a la presentación, al rectorado le gustaría que a este acto acudiera la mayor representación posible de las personas tituladas. Invitación:

EHU_Alumni_ekitaldia

Iñaki Goirizelaia UPV/EHUko errektoreak eta Iñigo Lamarca ehualumniko presidenteak ehualumniren (Euskal Herriko Unibertsitateko ikasle ohien sarea) aurkezpenera gonbidatzen zaituzte. Aurkezpena apirilaren 14an egingo da, 18:00etan, UPV/EHUren Bizkaia Aretoko Mitxelena aretoan, Abandoibarra Etorbidea, 3- Bilbo.

Euskal Herriko Unibertsitateak, bere historian lehenengo aldiz, bere ikasleak izandakoak bildu nahi ditu aipatutako sarean. Ekitaldiak hainbat arlotako profesionalak bildu eta horiek elkartu eta harreman berriak ezartzeko aukera eman nahi du. Ekitaldiak zenbait sorpresa izango ditu, giro akademiko eta, aldi berean, lasai eta atseginean beti ere.

Apirilaren 14an, proiektu honetaz zurekin hitz egiteko aukera izango dugulakoan, izan ongi.

Iñaki Goirizelaia, rector de la UPV/EHU, e Iñigo Lamarca, presidente de ehualumni, le invitan a la presentación de la Red de Antiguos y Antiguas Estudiantes de la Universidad del País Vasco, ehualumni, que se celebrará el próximo 14 de abril, a las 18.00 horas, en la sala Mitxelena de Bizkaia Aretoa de la UPV/EHU,Avenida Abandoibarra, 3, Bilbao.

La Universidad del País Vasco quiere así constituir una red que englobe, por primera vez en su historia, a todas las personas que se han formado en ella. El acto contará con la presencia de personalidades conocidas de los distintos ámbitos profesionales y quiere ser también una oportunidad de reencuentro y de establecimiento de nuevas relaciones. El evento tendrá algunas sorpresas, dentro de un ambiente académico, pero al mismo tiempo distendido y amigable.

A la espera de poder hablar, el próximo 14 de abril, de forma personal sobre este proyecto, reciba un cordial saludo.

Etortzekoa bazara, jakinaraz ezazu, mesedez, joango naiz sakatuz. Se ruega confirmen su asistencia al acto pulsando asistiré

Iruzkin bat honentzako: EHUALUMNI: gure ikasle ohien sarea // Red de ex-alumnos UPV/EHU