A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Gorka_ itziar_MT_adituak

Aste honetan Miramon-eko parke teknologikoan “Itzulpen Automatikoa euskaraz” mintegia izan da. Bertan enpresek eta erakundeek aurkeztu dituzte euskararako programa itzultzaileak:

Une honetan Itzulpengintza Automatikoaren teknologia teknologian Euskal Herrian ditugun pertsona adituenak Informatika Fakultateko ikasle ohiak dira. Biek aurkezpen bana egin dute mintegian.

Iruzkin bat honentzako: Ikasle ohiak // Ex-alumn@s: Itziar Cortés (Elhuyar) eta Gorka Labaka (Ixa taldea)