Gorka_ itziar_MT_adituak

Aste honetan Miramon-eko parke teknologikoan “Itzulpen Automatikoa euskaraz” mintegia izan da. Bertan enpresek eta erakundeek aurkeztu dituzte euskararako programa itzultzaileak:

Une honetan Itzulpengintza Automatikoaren teknologia teknologian Euskal Herrian ditugun pertsona adituenak Informatika Fakultateko ikasle ohiak dira. Biek aurkezpen bana egin dute mintegian.

Iruzkin bat honentzako: Ikasle ohiak // Ex-alumn@s: Itziar Cortés (Elhuyar) eta Gorka Labaka (Ixa taldea)