Ikasle ohia // Exalumno: Gorka Maiztegi (GIK, Ardo urdina)

[EU]
Gure ikasle ohia den Gorka Maiztegi web bidez ardo urdina saltzen duen “ideia” arrakastatsuaren informatikaria da. Bera da web bidezko salmentaren kudeatzailea. Hau da hau imajinazioa eta iniziatiba! ZORIONAK ekintzaile horiei!

[ES]
El ex-alumno de nuestra facultad Gorka Maiztegi es el ingeniero informático encargado de ventas por Internet dentro del grupo que está comercializando este vino azul. ¡FELICIDADES a este grupo de emprendedores!

Mundo11

El Mundo (04/02/2016, Lucas de la Cal, Iñaki Andrés) El vino azul que da la vuelta al mundo

NG11

Noticias de Gipuzkoa (11-10-2015, Jorge Napal, javi Colmenero, Ainara García) Jóvenes con hambre de trabajar