A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

1991eko promozioa bisitan // Visita de la promoci贸n de 1991

[EU]
Pasa den larunbatean bildu ziren gure fakultatean orain dela 25 urte bukatu zuen promoziokoak. Goizean bisitatu dute fakultatea eta gero bazkaltzera joan dira Zubieta aldera. Rosa Arruabarrena irakaslea dugu promozio horretakoa. Argazkian 43 informatikari bildu ziren.

Noski,聽ehualumni sarean eta LinkedIn-eko taldean sartzeko esan genien (360 gara). 聽 馃槈

[ES]
El s谩bado nos visitaron聽 43 inform谩tic@s de la promoci贸n de 1991. Han pasado por la Facul para ver in situ las mejoras realizadas en los 煤ltimos a帽os. Jose Miguel S谩nchez y Ana Pe帽alba nos han enviado la foto del 91 y la orla. Eskerrik asko.
Por supuesto, les invitamos a participar en la red de ex-alumnos ehualumni y en el grupo de la facultad en LinkedIn, somos m谩s de 350. Aupa!

Iruzkin bat honentzako: 1991eko promozioa bisitan // Visita de la promoci贸n de 1991