Industria 4.0 Informatika Fakultatean

[EU]
Atzo, Informatika Fakultatea parte hartzaile nabarmena izan zen Donostiako Kursaalean antolatu zen  Industria 4.0 ekitaldian.

• Arratsaldeko hitzaldien artean Basilio Sierra irakasleak  Etorkizuna hemen dago gaia aurkeztu zuen ordu erdi batean:
  • EHUko standean bost poster izan ziren, eta  horietatik hiru izan ziren gureak:
    • Fakultateko sei ikertalde ari dira Industria4.0 gaietan
    • Robotika, RSAIT ikerketa taldean
    • Big Data Hizkuntzaren Prozesamendu automatikoan. NewsReader e IXApipes (IXA taldea)
    • EHUko beste poster biak Bilboko Ingeniaritza Eskolakoak izan ziren, bata sare telematikokoei buruz eta bestea produkzio automatikoari buruz.

[EU]
Ayer en el palacio del Kursaal, dentro de la Jornada sobre Industria4.0 organizada por el Gobierno Vasco la Facultad de Informática participó en dos actividades:

• Basilio Sierra como conferenciante invitado presentó el tema  El futuro está aquí: sobre la aportación que realiza la Universidad en este marco.
  • En el Stand de la UPV/EHU se expusieron cinco posters (3 de ellos de Informática)
    • Los seis grupos de la Facultad que investigan en temas de Industria4.0
    • Grupo de investigación sobre Robotica RSAIT
    • Big Data en procesamiento automático del lenguaje. Proyecto NewsReader e IXApipes del grupo IXA
    • Los otros dos posters eran de Ingenieros de Bilbao uno de telecomunicaciones y otro de Industriales.
rsait_dif_industria4-0_poster2-png

RSAIT Ikerketa taldea // Grupo de investigación RSAIT