A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Industria 4.0 Informatika Fakultatean

[EU]
Atzo, Informatika Fakultatea parte hartzaile nabarmena izan zen Donostiako Kursaalean antolatu zen  Industria 4.0 ekitaldian.

• Arratsaldeko hitzaldien artean Basilio Sierra irakasleak  Etorkizuna hemen dago gaia aurkeztu zuen ordu erdi batean:
  • EHUko standean bost poster izan ziren, eta  horietatik hiru izan ziren gureak:
    • Fakultateko sei ikertalde ari dira Industria4.0 gaietan
    • Robotika, RSAIT ikerketa taldean
    • Big Data Hizkuntzaren Prozesamendu automatikoan. NewsReader e IXApipes (IXA taldea)
    • EHUko beste poster biak Bilboko Ingeniaritza Eskolakoak izan ziren, bata sare telematikokoei buruz eta bestea produkzio automatikoari buruz.

[EU]
Ayer en el palacio del Kursaal, dentro de la Jornada sobre Industria4.0 organizada por el Gobierno Vasco la Facultad de Informática participó en dos actividades:

• Basilio Sierra como conferenciante invitado presentó el tema  El futuro está aquí: sobre la aportación que realiza la Universidad en este marco.
  • En el Stand de la UPV/EHU se expusieron cinco posters (3 de ellos de Informática)
    • Los seis grupos de la Facultad que investigan en temas de Industria4.0
    • Grupo de investigación sobre Robotica RSAIT
    • Big Data en procesamiento automático del lenguaje. Proyecto NewsReader e IXApipes del grupo IXA
    • Los otros dos posters eran de Ingenieros de Bilbao uno de telecomunicaciones y otro de Industriales.
rsait_dif_industria4-0_poster2-png

RSAIT Ikerketa taldea // Grupo de investigación RSAIT