Euskararen eguna: wiki-edizioak eta hitzaldia // Charla y wiki-edición

Euskararen Nazioarteko Eguna izango da larunbatean. Fakultatean ostegunean eta ostiralean ospatuko dugu baina. Bi jarduera hauek prestatu ditugu gure fakultatean:

Ostegun arratsaldean  (15:00-19:00):

wpinf1Wikipedia edizioaldia (1)
Non:
Informatika Fakultateko 0.1 laborategian
Zer: Wiki-edizioa. Sekula editatu duzu artikulu bat euskarazko wikipedian? Ez dakizu? Ez zara ausartzen? Hau da zure aukera!
Baietz 20 artikulu berri sortu! Zatoz! (Artikuluak sortzeko proposamenak)

Wikipedia edizioaldia (2)wp11_ee
Non: Carlos Santamaria liburutegian
Zer: Wiki-edizioa. EHU-Wikipedia_2016 wikiproiektuan parte hartzen ari diren 1. eta 3. mailako ikasleentzat. Formazio ikastaroa egin zuten urrian, hilabete daramate Wikipedia lantzen eta ostegun arratsaldean wiki-maratoia izango dute haiek ere.

Ostiral goizean (10:15-11:00)

Non: Ada Lovelace Aretoan
Noiz: abenduaren 1ean, osteguna, (klaseak etengo dira 10:00-11:15 artean)
Zer: hitzaldia
Hizlaria: Aitzol Astigarraga (“DSS2016 eta Informatika Fakultatea: Hirikia kaia” proiektuaren arduraduna)
Hitzaldiaren gaia: Kultura sustatzeko sortu ditugun Informatika-tresna berriak.

[ES]

El sábado es el Día Internacional del Euskara, pero en la facultad lo celebraremos el jueves y viernes, 1 y 2 de diciembre. Hemos preparado dos actividades (en euskara, claro).

Jueves tarde (15:00-19:00)

• En el laboratorio 0.1 de la facultad sesión de edición en la Wikipedia en Euskara (si no sabes editar no importa). Aprenderás, ayudarás a ampliar la Wikipedia en euskara y te divertirás. Sesión abierta a todo/a aquel/la que esté interesado/a. Objetivo: creación inicial de unos 20 artículos nuevos. Zu ere animatzen zara? Etorriko zara? https://eu.wikipedia.org/wiki/Wikiproiektu:InformatikaFakultatea
  • En la biblioteca se celebrará otra wiki-edición en paralelo (mismo horario). Allá­ participarán estudiantes de informática de 1º y 3º, participantes en el wikiproyecto EHU-Wikipedia_2016 junto con con estudiantes de otras facultades. Hacia las 18:00 nos juntaremos todos/as para la gran foto. Habrá picoteo y premios para el alumnado de informática de los dos wiki-maratones.

Viernes mañana  (10:15-11:00)

• Conferencia de Aitzol Astigarraga sobre las herramientas informáticas para promocionar la cultura creadas gracias a la iniciativa de la facultad dentro del proyecto Hirikia de DSS2016
    (las clases se interrumpen entre 10:00-11:15)

¿Que no sabes euskara? ¿Quieres contribuir a Wikipedia/Wikidata jugando? Mirate esto: Wikidata game