A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Euskararen eguna: wiki-edizioak eta hitzaldia // Charla y wiki-edición

Euskararen Nazioarteko Eguna izango da larunbatean. Fakultatean ostegunean eta ostiralean ospatuko dugu baina. Bi jarduera hauek prestatu ditugu gure fakultatean:

Ostegun arratsaldean  (15:00-19:00):

wpinf1Wikipedia edizioaldia (1)
Non:
Informatika Fakultateko 0.1 laborategian
Zer: Wiki-edizioa. Sekula editatu duzu artikulu bat euskarazko wikipedian? Ez dakizu? Ez zara ausartzen? Hau da zure aukera!
Baietz 20 artikulu berri sortu! Zatoz! (Artikuluak sortzeko proposamenak)

Wikipedia edizioaldia (2)wp11_ee
Non: Carlos Santamaria liburutegian
Zer: Wiki-edizioa. EHU-Wikipedia_2016 wikiproiektuan parte hartzen ari diren 1. eta 3. mailako ikasleentzat. Formazio ikastaroa egin zuten urrian, hilabete daramate Wikipedia lantzen eta ostegun arratsaldean wiki-maratoia izango dute haiek ere.

Ostiral goizean (10:15-11:00)

Non: Ada Lovelace Aretoan
Noiz: abenduaren 1ean, osteguna, (klaseak etengo dira 10:00-11:15 artean)
Zer: hitzaldia
Hizlaria: Aitzol Astigarraga (“DSS2016 eta Informatika Fakultatea: Hirikia kaia” proiektuaren arduraduna)
Hitzaldiaren gaia: Kultura sustatzeko sortu ditugun Informatika-tresna berriak.

[ES]

El sábado es el Día Internacional del Euskara, pero en la facultad lo celebraremos el jueves y viernes, 1 y 2 de diciembre. Hemos preparado dos actividades (en euskara, claro).

Jueves tarde (15:00-19:00)

• En el laboratorio 0.1 de la facultad sesión de edición en la Wikipedia en Euskara (si no sabes editar no importa). Aprenderás, ayudarás a ampliar la Wikipedia en euskara y te divertirás. Sesión abierta a todo/a aquel/la que esté interesado/a. Objetivo: creación inicial de unos 20 artículos nuevos. Zu ere animatzen zara? Etorriko zara? https://eu.wikipedia.org/wiki/Wikiproiektu:InformatikaFakultatea
  • En la biblioteca se celebrará otra wiki-edición en paralelo (mismo horario). Allá­ participarán estudiantes de informática de 1º y 3º, participantes en el wikiproyecto EHU-Wikipedia_2016 junto con con estudiantes de otras facultades. Hacia las 18:00 nos juntaremos todos/as para la gran foto. Habrá picoteo y premios para el alumnado de informática de los dos wiki-maratones.

Viernes mañana  (10:15-11:00)

• Conferencia de Aitzol Astigarraga sobre las herramientas informáticas para promocionar la cultura creadas gracias a la iniciativa de la facultad dentro del proyecto Hirikia de DSS2016
    (las clases se interrumpen entre 10:00-11:15)

¿Que no sabes euskara? ¿Quieres contribuir a Wikipedia/Wikidata jugando? Mirate esto: Wikidata game