BIKAIN ziurtagiria lortu dugu! // Hemos conseguido el certificado BIKAIN

[EU]

BAI… EMAN DIGUTE BIKAIN ZIURTAGIRIA!zilarra-eusk-2016

Enpresetan euskara modu egokian erabiltzen dela ziurtatzeko erabiltzen da. Orain arte enpresetan bakarrik aztertzen zen. Aurten unibertsitateko zentroekin hasi dira, eta Errektoregotik gu aurkezteko eskatu ziguten… eta abentura ondo bukatu da!
Zorionak guztiei! Eta batez ere Elenari eta Lorenari, horretan gehien ibili zareten langile sutsuei!

Ez zen erraza. Paper pilo bat bete behar izan dugu. Batzuetan enpresa-giroan bakarrik ulergarri diren datuak betetzeko eskatzen ziguten. Geure modura bete ditugu eta asmatu dugula dirudi. Bejondeigula!

[ES]
Nos han dado a la facultad el certificado BIKAIN

Este certificado de calidad lo otorga la agencia EUSKALIT que depende del Gobierno Vasco.
Se suele otorgar a empresas que usan el euskera de forma avanzada en su actividad.
Este año han querido ampliar su marco a instituciones universitarias. El rectorado nos propuso que fueramos los pioneros. Hemos trabajado duro (sobre todo Elena Lazkano y Lorena), pero al final nos lo han concedido.

Pensándolo un poco…   Sí, llevamos trabajando duro en ello … ¡desde 1980!  😉

2 iruzkin honentzako: BIKAIN ziurtagiria lortu dugu! // Hemos conseguido el certificado BIKAIN