Modela_irudia11Itzulpengintza automatikoaren hirugarren belaunaldia garatzen ari da. 1) erregela linguistikoetan oinarritutako sistemak ; 2) estatistikan oinarritutako sistemak ; eta 3)  neurona-sareetan oinarritutako sistemak (Neural Machine Translation, NMT).
Modela proiektua Eusko Jaurlaritzak finantzatzen du eta honako erakundeak dira partaideak: Ametzagaiña, Elhuyar, ISEA, UPV/EHUko Ixa taldea eta Vicomtech/IK4.

Gonbidatua: Kyunghyun Cho (Center for Data Science, New York University),

Noiz: 2017ko maiatzaren 29, goizeko 11.00etan
Non: EHUko Informatika Fakultatea, (mapa)
Hizkuntza: ingelesa
Programa:

11.00-11.15: Sarrera eta proiektuaren aurkezpena
11.15-12.30: NMT (Kyunghyun Cho)
12.30-13.15: Modela proiektuaren lehen emaitzak

Babesleak: Modela proiektua eta UPV/EHUko Gipuzkoako errektoreordetza

Biharamonean 15:00etan, maiatzak 30, HAP masterreko ikasleekin arituko da Kyunghyun Cho irakaslea.

Iruzkin bat honentzako: Jardunaldia: Itzulpengintza automatiko neuronala. Kyunghyun Cho adituarekin (2017-05-29)