A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Modela_irudia11Itzulpengintza automatikoaren hirugarren belaunaldia garatzen ari da. 1) erregela linguistikoetan oinarritutako sistemak ; 2) estatistikan oinarritutako sistemak ; eta 3)  neurona-sareetan oinarritutako sistemak (Neural Machine Translation, NMT).
Modela proiektua Eusko Jaurlaritzak finantzatzen du eta honako erakundeak dira partaideak: Ametzagaiña, Elhuyar, ISEA, UPV/EHUko Ixa taldea eta Vicomtech/IK4.

Gonbidatua: Kyunghyun Cho (Center for Data Science, New York University),

Noiz: 2017ko maiatzaren 29, goizeko 11.00etan
Non: EHUko Informatika Fakultatea, (mapa)
Hizkuntza: ingelesa
Programa:

11.00-11.15: Sarrera eta proiektuaren aurkezpena
11.15-12.30: NMT (Kyunghyun Cho)
12.30-13.15: Modela proiektuaren lehen emaitzak

Babesleak: Modela proiektua eta UPV/EHUko Gipuzkoako errektoreordetza

Biharamonean 15:00etan, maiatzak 30, HAP masterreko ikasleekin arituko da Kyunghyun Cho irakaslea.

Iruzkin bat honentzako: Jardunaldia: Itzulpengintza automatiko neuronala. Kyunghyun Cho adituarekin (2017-05-29)