A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Tesia/Tesis: Runge-Kutta metodoaren inplementazio eraginkorra (M. Antoñana, 2017/09/08)

DOKTOREGO TESIAREN IRAKURKETA / LECTURA DE TESIS DOCTORAL

Egilea/Autor: Mikel Antoñana Otaño
Zuzendariak/Directores: Ander Murua eta Joseba Makazaga