A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Zineforum: Hidden Figures. Irailak 14 Septiembre

[EU]

Fakultateko 40. urteurrena ospatzen , zentroko Berdintasun Batzordeak eta  E-makumeak taldeak “Emakumea eta Informatika” zineforuma altolatu du.

Ostegun honetan, irailak 14, arratsaldeko 17:00etan fakultateko Ada Lovelace Aretoan Theodore Melfi  zuzendariaren “Figuras ocultas” ikusiko dugu. Ekitaldiaren aurkezpena Marta Machok egingo du, UPV/EHU irakasle, matematikan doktorea eta 2017ko Emakunde Saria .

[ES]

Dentro de las actividades culturales conmemorativas del 40 aniversario de la Facultad, la Comisión de Igualdad y el grupo E-makumeak del centro han organizado el Cineforum “Mujer e Informática”.

Este jueves, 14 de septiembre, a las 17:00 en el Salón Ada Lovelace de la Facultad podremos ver la película “Figuras ocultas” del director Theodore Melfi presentada por la Profesora dela UPV/EHU Marta Macho, Doctora en Matemáticas por la Universidad Claude Bernard Lyon I (Francia) y Premio Emakunde 2017.