A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

BelarriPREST? AhoBIZI?

[EU]
Aste honetan (irailaren 25etik 29ra) euskararen erabilera zabaltzeko jolas batekin ari gara fakultatean. Jokoa hainbat herri eta auzotan egin dute (Lasarte-Oria, Errenteria, Intxaurrondo, Altza…). Guk ere egin nahi dugu. Ideia da bakoitzak txapa bat eramatea euskararekiko gure jarrera adierazteko: Ahobizi edo Belarriprest.

• AhoBizi: Euskaraz ondo dakit eta nahi baduzu euskaraz egingo dizut :
    • Inguruko ezagunekin euskaraz egingo du baldin eta euskaraz ulertzen badute. Ezagun horiekin beti eta erabat egingo du euskaraz, nahiz eta haiek erdaraz erantzun.
    • Ezezagunekin hitz egiterakoan, lehen hitza euskaraz egingo du, eta, ulertzen badiote, euskaraz jarraituko du. Berdin da haiek erdaraz erantzutea.
  • BelarriPrest: Euskaraz ulertzen du, eta lankideei hau esan nahi die:
    • “Nahi baduzu niri euskaraz egin, baina beharbada erdaraz erantzungo dizut”
    •  “Euskaraz ulertzen dut. Egidazu lasai euskaraz!”

Orduan, zer? Animatuko zara? AhoBizi? BelarriPrest? Kikatu hemen izena emateko… eta ONDO PASA!

[ES]
Esta semana del 25 al 29 de setiembre en la facultad estamos jugando a AhoBIZI y BelarriPREST. Ya lo han hecho en otros pueblos y barrios de nuestro alrededor (Lasarte-Oria, Errenteria, Intxaurrondo, Altza, …). La idea es llevar una de estas dos chapas para mostrar  predisposición a jugar en euskera:

• AhoBizi: persona vascoparlante que se propone:
    • Durante esa semana hablar en euskera con las personas que sabe que entienden euskera, a pesar de que éstas le respondan en castellano.
    • con personas desconocidas empezar la conversaciones en euskera, y continuar en euskera si la persona comprende,  aunque ésta no sea capaz de responder en euskera
  • BelarriPrest: persona que entiende euskera y quiere manifestar:
    • su actitud positiva hacia el euskera
    • disposición a escuchar en euskera y por tanto permitir que el entorno sea más vascoparlante, a pesar de no sentirse capaz de responder total o parcialmente en euskera.

Entonces ¿qué? ¿te animas? ¿AhoBizi? ¿BelarriPrest? Hagan juego.. Pincha aquí para apuntarte … eta ONDO PASA!