Argazki erakusketa // Exposición de fotografías (X. Artola, 2017-11-10...)

Fakultateko irakaslea den Xabier Artola Zubillaga argazkilaria ere bada. Lehengo urtean bidaia luzea egin zuen, Amerika korritu zuen ipar puntatik hego muturreraino. Fakultateko sarreran azaro eta abenduan izango ditugu bidaiako argazki batzuk. Gozatu!
A! eta ikusi hauek ere: artzubi.eus (Xabierren argazkigunea) eta blogoetak (bloga eta gogoetak)

Izenburua: Solstiziotik solstiziora, Amerikan barrena
Lekua: Informatika Fakultatearen ataria (UPV/EHUko campusa, Donostia)
Datak: Azaroaren 10etik abenduaren 22ra arte
Inaugurazioa: Azaroaren 10ean, 12:30ean

[ES]
El profesor de nuestra facultad Xabier Artola Zubillaga también es fotógrafo. En 2016 recorrió toda América desde Terranova hasta Ushuaia. Ahora en la facultad expone fotografías del viaje. ¡A disfrutar!

Ah! Y no dejes de mirar en: artzubi.eus (sitio web del Xabier fotógrafo) y blogoetak (blog y gogoetak, reflexiones).

Título: Solstiziotik solstiziora, Amerikan barrena (A través de América de solsticio a solsticio)
Lugar: Vestíbulo de la Facultad de Informática (campus de la UPV/EHU, Donostia)
Fechas: Del 10 de noviembre al 22 de diciembre
Inauguración: 10 de noviembre, viernes, a las 12:30