A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

EUSKARAREN EGUNA: Abenduak 4, 10:20etan Ada Lovelacen

Hurrengo igandean, abenduaren 3an,聽Euskararen Nazioarteko Eguna izango da. Guk, berriz, hurrengo astelehenean ospatuko dugu fakultean, eta horretarako eskolak eten egingo ditugu, 10:10etik 11:05era arte. Tarte horretan, 40 urte hauetan euskarak fakultatean izan duen eboluzioa kontatuko dizugu, lagun berezi baten laguntzarekin (edo bi lagun berezien laguntzarekin? 馃槈 …).

Ekitaldia:

聽 聽 聽Zer: Euskararen eboluzioa Informatika Fakultatean. Clownklusioak.

聽 聽 聽Non: Informatika Fakultateko Ada Lovelace aretoa

聽 聽 聽Noiz: Abenduaren 4an, astelehena, 10:20an

聽 聽 聽Nork: Kepa Sarasola irakaslea eta Beatriz Egizabal clowna

Honen inguruan, fakultatearen 40. urteurrena dela-eta, bertako kide batzuen eskutik 2 liburuxka idatzi dira aurten:

Azkenik, 2 liburuxken inguruko poster bat ere egin dugu, fakultateko txokoren batean zintzilikatzeko asmoz, baina oraingoz ekitaldira ere eramango duguna. Ikusiko duzu!

ANIMA ZAITEZ ekitaldira! Interesgarria eta dibertigarria izango da eta!

El pr贸ximo domingo, 3 de diciembre, es el D铆a Internacional del Euskera. En la facultad, sin embargo, lo celebraremos el lunes y para ello interrumpiremos las clases de 10:10 a 11:05. En ese espacio de tiempo os queremos contar la evoluci贸n que ha tenido el euskera en la facultad en sus 40 a帽os y para ello contamos con la

Porcentaje de asignaturas que pudo realizar en euskera el alumnado de la facultad en funci贸n del a帽o de matriculaci贸n

colaboraci贸n de un personaje especial (bueno, o de dos personajes especiales en realidad? 馃槈 …).

Evento:

聽 聽 聽Qu茅: Euskararen eboluzioa Informatika Fakultatean. Clownklusioak.

聽 聽 聽Idioma: Euskera

聽 聽 聽D贸nde: Sala Ada Lovelace de la Facultad de Inform谩tica

聽 聽 聽Cu谩ndo: Lunes, 4 de diciembre, a las 10:20

聽 聽 聽Qui茅n: El profesor Kepa Sarasola y la clown Beatriz Egizabal

En torno a este tema, y en el contexto del 40 aniversario de la facultad, este a帽o se han escrito dos “librillos”:

Finalmente, en base a estos dos documentos hemos preparado tambi茅n un p贸ster, con la intenci贸n de colocarlo en alguna pared de la facultad, pero que tambi茅n llevaremos a la presentaci贸n del d铆a 4. All铆 podr谩s verlo!

AN脥MATE A VENIR a la presentaci贸n! Ser谩 interesante y divertida!

Klaudio Harluxet pionero en el uso del euskera en la inform岣縜tica desde 1975.