Baietz egin matrikula euskarazko taldean!

2016an jaso zuen Bikain ziurtagiria gure fakultateak

NATURALTASUNEZ

Fakultate honek euskara informatikaren mundura eraman du. Gaur egun naturaltasun osoz ikasi eta lan egiten dugu euskaraz eta horregatik kalitatearen adierazgarri den BIKAIN ziurtagiria lortu dugu.

LANA LORTZEKO GARRANTZITSUA

Lan munduak gero eta gehiago eskatzen du euskara. Ikasketak amaitzean euskarazko, gaztelaniazko eta ingelesezko terminologiak menderatuko dituzu.

EUSKARA MAILA GORENA LORTU

Fakultate honetan aukera izango duzu giro euskaldunean murgilduta ikasteko eta zure euskara hobetzeko. Gainera, gradua euskaraz ikasi izana EGA titulua edukitzearekin parekatzen da.

ELEANIZTASUNA
DA BIDEA

Hizkuntza guztiak behar ditugu

Hemen aukera izango duzu irakasgaiak euskaraz, gazteleraz eta ingelesez hartzeko; horrela hizkuntza guztietan trebatuko zara. Hauek dira izango dituzun aukera guztiak:

• 1. maila (eu, es) 2. maila (eu, es, en) 3. maila (eu, es) 4. maila (eu, es, en)
  • 4. maila Baionan eginez gero, frantsesa landu eta bi tituluak lortuko dituzu
  • 4. maila atzerrian ere egin dezakezu Erasmusekin

Fakultatearen 40. urteurrena dela-eta, 2 liburuxka idatzi ditugu aurten: