A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

XII. Zientzia, Teknologia eta Generoko Iberoamerikar Biltzarra

XII. Zientzia, Teknologia eta Generoko Iberoamerikar Biltzarra Bilbon izan da (2018ko uztailak 18-20). Biltzar horretan pertsonek zientzia eta teknologia feminismoan oinarrituz aztertzeko konpromisoa hartzen dute. Aurten, Fakultateko irakasle ditugun Elena Lazkanok eta Olatz Arbelaitzek parte hartu dute ¿Tiene género la inteligencia artificial? lanarekin.

El XII Congreso Iberoamericano de Ciencia, Tecnología y Género se ha celebrado el Bilbao (julio 18-20, 2018). Éste es un encuentro de personas en el que se comprometen con el análisis de la ciencia y de la tecnología desde la categoría del feminismo. En esta edición han participado las profesoras de la Facultad Elena Lazkano y Olatz Arbelaitz presentando el trabajo ¿Tiene género la inteligencia artificial?.