A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Mikel Artetxe, Premio Nacional de Fin de Carrera del curso 2013-14.

Mikel Artetxe, orain itzulpen automatikoan ikertzen ari dena azaltzen (Sarean, 2018-05-19)MIkel Artetxeri

[EU]
Unibertsitatean Ingeniaritza informatikoa gurekin ikasi zuen 2010tik 2014ra arte.
Fakultateko sari berezia jaso zuen, ikasle aparta izan zen. Orain Unibertsitateko karrera-ikasketa onenentzako lehen saria eman dio Madrileko Ministerioak.
ZORIONAK!

[ES]
A nuestro ex-alumno Mikel Artetxe el ministerio le ha concedido uno de los Premios Nacionales de Fin de Carrera del curso 2013-14.
Su paso por nuestra facultad Facultad fue extraordinario, fue premio extraordinario en nuestra facultad
Posteriormente curso el master HAP-LAP y ahora está acabando su tesis sobre traduciión automática, también de forma brillante.
ZORIONAK!