A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

UnibertsitARTEKOA elikagaien bilketa/ Recogida de alimentos UnibertsitARTEKOA

Gipuzkoako lurraldean dauden Goi-mailako irakaskuntza zentroen arteko “UnibertsitARTEAN” lankidetza berriaren esparruan, unibertsitate arteko elikagaien bilketa handia antolatu da abenduaren 10etik 14ra.

Fakultateak erabaki du parte hartzea; sarreran aurkitzen da bilduma saskia.

ERRONKA:    KILO 1 – PERTSONAKO

ANIMATU ZAITEZTE!!!!

En el marco de la nueva colaboración “UnibertsitARTEAN” entre los centros de Enseñanza Superior presentes en el territorio de Gipuzkoa, se ha organizado una gran recogida universitaria de alimentos del 10 al 14 de diciembre.

La facultad ha decidido participar en el evento. El cestón de recogida se encuentra a la entrada de la Facultad.

OBJETIVO:    1 PERSONA – 1 KILO

ANIMAROS!!!!