José Antonio Lozano, nuevo director Científico del Basque Center for Applied Mathematics - BCAM

El profesor de la Facultad de Informática e investigador y  ha sido seleccionado para dirigir el centro durante los próximos 5 años en una convocatoria internacional gestionada por Ikerbasque.

Un Comité de Evaluación formado por miembros del Comité Científico de Basque Center for Applied Mathematics-BCAM y de Ikerbasque, la Fundación Vasca para la Ciencia, ha propuesto la designación de José Antonio Lozano, profesor de la Facultad de Informática de la UPV/EHU, como nuevo director científico del Basque Center for Applied Mathematics. La convocatoria ha tenido una alta proyección internacional y ha recibido candidaturas desde Europa, Asia y América.

Más información: CAMPUS, BCAM

_______________

Ikerbasquek kudeatutako nazioarteko deialdi batean aukeratu dute ikerlaria hurrengo 5 urteetan zentroa zuzendu dezan.

BCAMeko Batzorde Zientifikoak eta Ikerbasquek, Zientziarako Euskal Fundazioak, osatutako ebaluazio batzorde batek Jose Antonio Lozano UPV/EHUko Informatika Fakultateko irakaslea Basque Center for Applied Mathematics zentroko zuzendari zientifiko izendatu du. Nazioarteko proiekzio handia izan du Ikebasquek kudeatutako deialdiak. Izan ere, Europa, Asia eta Amerikako hautagaitzak jaso ditu.

Informazio gehiago: CAMPUS, BCAM