A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

“Komunikazio akademikoaren testuinguruak eta alfabetatzea” Mintegia otsailaren 26an Sevillan

Sevillan egiten ari naizen ikerketa-egonaldia baliatuta, datorren otsailaren 26an, LEE-R (Laboratorio de evaluación de la escritura-Research) ikerketa-taldeak gonbidaturik, komunikazio gaitasun akademikoaren inguruan tesi-proiektuan egindako lana aurkezteko aukera izango dut:

LEE-R (Laboratorio de evaluación de la escritura-Research), Universidad de Sevilla

Seminario: “Contextos de comunicación académica y su alfabetización”

Sevilla, 2015eko otsailaren 26an, 17:30etan, 4. solairuko 4.2 mintegian.

Hezkuntza Zientzien Fakultatea, Sevillako Unibertsitatea.

1. saioa: Alfabetatze akademikoari lotutako ikerketen aurkezpena

2. saioa: Ikerketetatik eratorritako emaitzen aplikazio praktikoak partekatzea

3. saioa: Eztabaida eta proposamenak eratzea

Mintegi honetan, ikerketa-lerro horri lotutako aurrerapenak trukatzeaz gain, etorkizunerako elkarlanerako bideak eztabaidatuko ditugu.

Comments are closed.